Pages

Friday, January 24, 2014

Progress Porch & Terrace #4

Hello....

Lame plak tak update...i is busy last week rush balik kg Mr K ada emergency. This week menimbun keje opis. Hari ni lega sket bos pon takdo cuti....

Ok. mai tgk update pasal porch. Aku pon baru nak tengok sbb dah lama tak jenguk kan. So far aku tengok kayu dah naik slowly. Tetiba aku rase cam slow gile la plak progress rumah ni. Maybe sebab aku banyak VO kot. Yela plan asal nak naik dapur je tapi bile duit tuh ade sikit2 pehtu wak pon bukan mintak duit sedebuk...barang pon beli dulu bayar kemudian so duit tuh lehla adjust sane sini walaupon benornye dah paras leher dah nie. Ni belum lagik duit nak buat gril, kabinet, lampu, langsir etc. I am so scary... Doakan semuanya berjalan lancar dan aku dapat masuk rumah ni sebelum puasa. AMIN....


batu naik atas beam

tiang tu benornye extension bilik master

diorg ni main baling je batu2 pass kat orang atas. hebat2...

ni extension dr bilik master ke depan.

kayu untuk porch



baru nampak kayu

No comments:

Post a Comment