Pages

Thursday, January 2, 2014

1st Day...

 haluuuu....selamat tahun baru!!!

Hehehe hari ni aku cuti nak monitor kakak masuk darjah 2. Tahun ni die kene sessi petang masa last year darjah 1 die pagi. So nk kene tgk dia macammana peralihan sessi. 

Pagi tadi kafa kt omar zuhdi just jenguk kelas pehtu balik. Kelas akan bermula esok. Tadik sempatla aku beli few buku yang belum beli last week sbb xsmpi lagi.
Lepak mamak jap pehtu kol 11 aku soh dia siap. Kol 12 hani amik dia nk ke sek keb. Tahun ni kakak imej baru dah pakai tudung :) alhamdulillah


Comel je kakak pakai tudung. Lepas dia naik van aku pon terosla ke sekolah konon nk tgk dia turun mcmana etc. sekali amikkk jem gilossss. Van pon aku dh xnampak. Blah jela. Kol 2 lebey tadik aku pegi sekolah balik nk catch time rehat dia. Tgk cam xde parents aku cuak gak pehtu br nampak few parents hahah lega. Kalau tak malu je datang jenguk anak. Sementara tunggu time rehat aku jalan2 tgk notice board. Ramai jugak kelas darjah 1 tahun ni. Start dr A sampaila M. Darjah 2 sampai N. Gile ramai. Aku dulu 6 kelas je kot. 
Senarai budak darjah 2 2014.

Kol 3 camtuh loceng bunyi berduyun bebudak darjah 2 & 3 meluru kantin. Aku dok carik xjumpe2 kakak. Yela bile dh pakai tudung mmg lagikla payah nak cam. Aku pi kantin tgk kot2 dia dh sampai sane. Macam takde. Pehtu elok je dia jalan berdua dengan si yasmin bff die dari qdees tu.


Yasmin ni mmg bff kakak since dr 4yo kat qdees. Diorg je girls dalam kelas and the rest boys. Bile darjah 1 last year terpisah kelas but diorg dapat kelas yang sama untuk tahun 2. Alhamdulillah semoga terus maintain dalam kelas A ye. Aku WA mama yasmin gambar ni. Mama yasmin cikgu sek men so payahla cikgu2 nk cuti time bukak sekolah ni kan.


Kakak beli sosej. Dia bukan nak bwk bekal. Habis rehat aku jengok dlm kelas die kejap pehtu blah. Aku tgk 2-3 parents je kot kt situ. Kakak pon malu agaknye kalau aku lame2 kat situ. Hehehe. Biasalah mak yg lagik excited. Ni je pon aku leh jenguk sampai luar kelas. Lepas ni parents mane leh masuk dah kan. Pastu aku terus chow perot dah lapor. Ptg kang aku malas nk tunggu sure jem gile kt sekolah tu. Aku tunggu rumah jela. 

No comments:

Post a Comment