Pages

Wednesday, December 18, 2013

A night with the Stars - 2



Ni sambung entry dinner opis aku ari tu. Hari dinner tu (Jumaat) company aku bagi release awal. Yang ladies leh balik 2 jam awal. Hahaha...yela yang lama nak bersiap pon pompuan kan. Plan aku chow balik rumah pehtu amik bebudak siap kat rumah then datang balik opis amik laki aku then baru die hantar ke hotel. Dinner tu buat Royale Bintang Damansara.

Masa aku sampi rumah tu aku try usha spa kt area umah aku tu kot2 leh tolong make up. Bukan apa, aku malas nak make up sebabnye nanti aku akan rasa lambat betol...mana nak pakai maskarala...blusherla. Dahla set make up aku alahai...dengan compact powder laneige dah habehnyela...Pegi tanye spa tu die cakap kene tunggu kawan dia sebab takda orang nk buat rambu customer. So, aku tinggal no hp aku cakap aku nak amik anak aku kalau jadik call kalau tak jadik pon call so takdela aku datang situ balik kan. Amik anak aku dari taska balik umah dan2 dapat call. Ingat nak mandi dulu, pehtu aku pk takperla make up dulu pehtu baru mandi. Ala...mandi pon takat leher kan. So angkutla bebudak tu teman mama dia make up.

Aku cakap by pukul 3 kene siap. Terkelip2 mata aku masa dia nak pakai maskara tu. Aku paling xsuke kalau maskara bawah mata. Asyik nak kedip je mata aku ni ha. Balik umah teros mandi siap baju. Teros pakai tudung je. Ha...pasal tudung aku ni pon yer gak. Memula aku dah ade shawl hitam plus anak tudung awning. Pehtu aku terbaca blog orang pasal Ariani ada kuar shawl yang terus je lilit siap. Aku pon tryla usha lepas opis kat ariani KD tu. Tanye hitam tgk2 last piece. Try memang ngam2 muka aku. Pehtu lilit senang je jatuh elok. Rembatla jugak. :) And mmg betul aku sekali lilit je tudung tu teros elok je muka aku. Selalu tu aku nak kene pin sanela pin sinila..pehtu mesti dah lama pakai jatuh sanela jatuh sinila. Yang ariani ni dari mula aku pakai sampai habis dinner memang terletak elok je. Aku dah jatuh cinta dah. Nanti nak rembat lagik utk jadik collection. Takdela asyik tudung instant je kan.

Aku drive ke opis amik laki aku teros ke hotel. Awal jugak aku sampai dalam pukul 7. So aku teros naik atas lobby. Register bagai dapatla doorgift powerbank. Jom layan gambar:

ok tak make up ku? bolela kan rm60.
takde background lain. pokok krismas jela
jejaka opismate
aku suke theme dia ala2 english
amik meja bulat
Adibah Noor - MC
our guy yang dapat star award
nominees untuk star award

Aku tunggu habis dinner kol 12 am sebab ade lucky draw. Memang banyak lucky draw malam tuh. 100++. Tapi satu pon aku tak dapat. Takde rezeki di situ. Lunch partner aku dapat one of the grand prize TV LED 40 inch ok. Balik dari dinner tuh aku tumpang opismate aku yang memang duduk dekat dengan rumah aku. Yela takkan laki aku nak datang amik plak kan dengan budak2 sure dah tido. Anyway, memang best dinner tu cuma food western die tak menepati selera aku. Tapi yela nama pon dinner xkan nak pelahap makan bagai kan. Dahle pakai korset bagai kan.

No comments:

Post a Comment