Pages

Saturday, November 30, 2013

Progress Kitchen #3 - pecah kaca pecah gelas



Ok. Plan suda tukar untuk dapur. Memula aku plan taknak pecahkan dinding asal dapur aku tu. Kira pecah pintu and laluan ke wet kitchen. Konsepnya nak privacy kt wet kitchen. So arkitek aku memula okla. Tgk2 bile dah nak siap dia cam xpuas ati plak bahagian dinding belakang tuh macam blok pemandangan dari depan ke dapur. Kire die rasa sakit mate. Eh eh ko plak sakit mata aku ok je kan...Die suggest pecahkan bahagian dinding sebelah yang dekat pintu dapur tuh je. So luasla sikit area depan stor tu. Pehtu dah siap alih wayar suis ke dinding belah sini die soh plak pecah the whole dinding tu.

ni dinding asal which is aku maintain. kire aku buang je pintu tu jadik laluan ke wet kitchen

 Si arkitek aku tuh cakap rumah aku ni boleh sesat sebab banyak sangat lorong. wahahahaha....

so die soh pecahkan dinding yg sebelah kiri pintu ni. Fine aku agree

Haaa..nampak selepas pecah. Tiang tu xleh nk buat ape sebab tuh beam. So kene maintain. Untuk main2 tiang ke bolela
 Dah pecah dinding kiri tu, arkitek aku cakap still gelap and rase sakit mata tengok dinding dapur bawah ni yang menghalang pandangan dari hall.

So dinding ni pon kene pecah
Nantila aku tunjuk ape yang finalnye....

No comments:

Post a Comment