Pages

Wednesday, November 20, 2013

HARI ANUGERAH CEMERLANG

As salam....

Weekend lepas adalah weekend yang sangat busy. Ada 2 event hari anugerah cemerlang ie. SKSU and Omar Zuhdi. SKSU buat hari Sabtu pagi and OZ buat hari Ahad ptg. Masa dapat surat for both event, adalah moment yang I paling happy. Both surat dapat on the same day which was on last Monday masa amik diorg kt Taska. Before tu dah tau dah Kakak dapat no 2 dalam kelas dia. Memula no 2 share dgn sorang budak ni. Pehtu cakap no 3 plak so aku assume maybe markah budak tu revisedla kot. Anyway takpela still aku bangga. Aku dokla tertunggu2 surat dari sekolah untuk jemputan event tu xjugak dapat. Akhirnya Isnin tu barula dapat. Yang bestnya, dapat jugak surat dari OZ yang mengatakan kakak dapat no 3 periksa KAFA dia tu. That was bonus sbb aku tak target apa2 pon untuk KAFA tu. Last semester she got no 5. Then, bile dia beritahu markah Tajwid die 56%...errr...tu pasal tak sangka plak die leh dapat no 3 kan. Pagi2 lagi dah terpacak kat SKSU konon nk dapat tempat yang paling cun. (Mengalahkan orang anak UPSR plak dah...) Perasaan bangga tu xleh nk diceritakan. Its not about hoverr ke ape anak ko baru darjah 1 gaya lebeih2 plak. No its not that. Aku rasa mana2 parents pon kalau anak dia achieve apa2 pon mesti akan bangga no matter how small it is. And dah mmg style belaja kt Msia ni confirm2 ade periksa so semua org nak score yang terbaik. Aku tak aim apa2 mase aku ajar dia during cuti tu, aku just nak aim dia masuk kelas Amanah which is the 1st kelas. Diorg akan susun kelas based on exam final. Bagi aku, die duduk kelas Amanah tu pon dah ok so that die akan compete highly dalam tu. Tup2...die dapat no 2 and also ranking 7th untuk aliran darjah 1. OMG...top ten for total of 496 std 1 students? Aku dulu pon xmcm tuh ok perform. Paling tinggi pon no 8 dlm kelas...dhtu plak next sem jatuh no 21..hek elehhh....ok..xnak citer byk..layan gambar2 di bawah ye.


Cantik theme dia English Garden gitu...


7th in aliran


Tgh queue for top 20



2nd in kelas 1 Budi


7th in aliran. Cantik pulak jalan di kelilingi bunge2 nie


Dengan Jibril (anak kakak aku darjah 2)


Dengan bff Khadija. diorg ni bff mase zaman Qdees lagi. Suke tgk khadija ni sweet je...


Ni dekat Omar Zuhdi plak. With Safiya (pon anak kakak aku darjah 4)

No comments:

Post a Comment